Książka Hugo Verlomme
Hugo Verlomme – francuski dziennikarz i pisarz, autor ponad dwudziestu powieści i książek poświęconych morzu i środowisku naturalnemu. Jako futurolog przestrzega nas, że świat wchodzi w nową erę, w której ocean będzie w centrum uwagi. Verlomme jest znany z kilku powieści (Mermere, Człowiek Fal, Wezbrane wody) oraz przełomowych prac na temat surfingu i bodysurfingu, fal, delfinów oraz podróży statkami towarowymi.
Wojna o reklamówkę to dobrze opracowana książeczka, która łamie panujące stereotypy dotyczące plastikowych reklamówek, tworzyw sztucznych i ropy naftowej oraz kierunku, w jakim podążamy jako społeczeństwo.
Posługując się przykładem plastikowej reklamówki, autor ujawnia wiele paradoksów występujących w codziennym życiu. Jednym z nich jest przepis zakazujący używania reklamówek z tworzyw konwencjonalnych i nakazujący wprowadzenie toreb biodegradowalnych… Ale czy zdajecie sobie sprawę, że torby biodegradowalne są w istocie bardziej szkodliwe niż plastikowe ? Że wynalezienie plastiku ocaliło słonie ? Że w przyszłości tworzywa sztuczne będą się z nami komunikować ? W przeciwieństwie do tego, co się powszechnie uważa, tworzywa sztuczne doskonale wpisują się w strategię zrównoważonego rozwoju oraz chronią nasze zasoby naturalne.
Za pomocą opowiadań, przykładów, statystyki oraz cytatów Wojna o reklamówkę przestrzega nas, eko-obywateli, że aby podejmować odpowiednie decyzje, powinniśmy patrzeć dalej, niż sięga „retoryka”.
„WOJNA O REKLAMÓWKĘ
czyli paradoksy eko-obywatela”
Autor: Hugo Verlomme
Wydawca: Polskie Stowarzyszenie
Przetwórców Tworzyw Sztucznych
ISBN: 978-83-927507-0-3
Liczba stron: 60
Okładka: miękka
Wymiary: 148 x 210 mm
Cena: 10,00 zł
Koszt wysyłki: 2,00 zł + 22% VAT
Zamówienia proszę składać:
Polskie Stowarzyszenie Przetwórców Tworzyw Sztucznych
Robert Szyman
ul. Tamka 16 , 00-349 Warszawa
tel. kom.: +48 603 626 656
Do pobrania